
Nordic+ webinaari: ITS on Rail 8.9.2026
Tervetuloa Nordic+‑webinaariin, jossa pureudutaan raideliikenteen digitalisaation ajankohtaisiin kehityksiin Pohjoismaissa ja Baltiassa.
Nordic+ Webinar: ITS on Rail 8.9.2026 kokoaa yhteen alan keskeiset toimijat, asiantuntijat ja innovaattorit keskustelemaan siitä, miten älyliikenteen ratkaisut uudistavat raideliikennettä ja tukevat kestävää, tehokasta ja rajat ylittävää liikennettä.
Nordic+‑webinaari jatkaa viime vuoden Rail ITS ‑session pohjalta keskustelua siitä, miten älyliikenteen ratkaisut muokkaavat raideliikennettä Pohjoismaissa ja Baltiassa.
Ohjelma:
- Tervetuloa ja johdanto
- Rail ITS -kehitys vuonna 2026 – keskeiset edistysaskeleet liiketoiminnassa, politiikassa ja digitaalisessa raideliikenteessä
- Kansalliset ja rajat ylittävät päivitykset – mitä on saavutettu Pohjoismaissa ja Baltiassa
- Piloteista käyttöönottoon – opitut kokemukset, standardit ja skaalautuvuus
- Keskustelu ja seuraavat askeleet – Q&A sekä tuleva pohjoismainen yhteistyö
Ilmoittaudu webinaariin
Webinaari järjestetään yhteistyössä Nordic+ kumppaneiden kanssa:
ITS Finland | ITS Norway | ITS Sweden | ITSDanmark | ITS Latvia | ITS Estonia | ITS-Ísland
